Google seo

Google optimizasyonu

Arama motorunda daha fazla görünürlük

Mevcut Google yönergelerine göre size çevrimiçi mağazalarınız veya web siteniz için şeffaf arama motoru optimizasyonu (seo) sunuyoruz. Bu amaçla, web sitesinde ve mağazada çeşitli teknikler ve yöntemler kullanılmaktadır. Sizinle birlikte, şirket için alakalı terimler arandığında, web sitesini TOP listesine en yüksek şekilde yerleştirme ortak hedefini takip ederler. Bu, arama motoru sıralaması olarak bilinir ve tek tek arama sonuçlarının Google’daki listede göründüğü bir sıralama olarak anlaşılmalıdır. Bu, potansiyel bir müşterinin bir ürüne karar vermek için bu sayfayı seçmesi, bu sayfaya bakması ve bu sayfada daha uzun kalması olasılığını artırır.

Şirketinizi Google’da nasıl öne çıkarabiliriz?

Kendi bilgilerine göre Google, sayfalarındaki sıralamayı belirlemek için 200’den fazla farklı faktör kullanıyor ve bunları sürekli geliştiriyor. Bu nedenle SEO, sizin için küçük bir bilimdir, bu da bir sayfanın benzersizliğini vurgulamak, kaliteyi vermek ve mevcut yönergelere dikkat etmek için çeşitli teknikler kullanır. Bu amaçla, diğer şeylerin yanı sıra, müşteriye istenen bilgileri sunan ve dolayısıyla Google ile olan ilgileriyle ayırt edilen bireysel içerik ve anahtar kelimeler bir rol oynar. Bir web sitesinin, örneğin diğer web sitelerinden bağlantılar tarafından görülebilen popülaritesi de önemli bir rol oynar.

Google optimizasyonu ayrıntılı olarak:

  • Google Analytics’i kurun
  • Google My Business’ı kurun
  • Google Search Console kurulumu (Web Yöneticisi Araçları)
  • Google sıralamalarının ve görünürlüğünün analizi
  • Google görsel arama için optimizasyon
  • Yapısal verileri optimize etme
  • Google derecelendirmeleri
  • Google AdWords ve Google Alışveriş
  • Google SERP’lerinde dönüşümü optimize edin

Daha iyi bir sıralama için arama motoru optimizasyonu

Google arama motoru listesinde yüksek görünen web siteleri, arama motoru sıralamasının kazananlarıdır. Her şeyden önce, doğal listeler – yüksek kalite, benzersiz içerik, popülerlik, kullanıcı dostu yapı ve diğer birçok faktör nedeniyle bir web sitesinin edindiği konum – ücretli reklamlar (Google AdWords) dahil değildir. Bir web sitesinin bir arama motorunun sıralamasında yüksek konumu, web sitesinin kullanıcının dikkatini çekmesini ve dolayısıyla daha fazla kullanılmasını sağlayabilir ve bu da sonuçta dönüşüm ve satış rakamları üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilir.

Deneyim, uzmanlık ve daima en iyisini aramak – web sitenizin Google optimizasyonu için güvenilir ortağınızız.

Bu Yazı İçin Ne Düşünüyorsun?

İlginizi Çekebilir bu yazı ile alakalı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. Google seo için yorumda bulun

    Google seo için henüz bir yorumda bulunulmamış! Hemen üst alanda bulunan formu kullanarak Google seo için ilk yorumu yapabilirsin.